Smink & Makeup

Teszt, swatch - Pierre Rene Loose Eyeshadow 05

2015. december 15. Katushka

Pár hete volt szerencsém megismerkedni egy új márkával (vagyis itthon új márkával), a Pierre Rene Professionel-el. A márka egyelőre kozmetikusoktól vásárolható meg, de talán január végétől lesz webáruházuk is, ahol lehet szemezgetni a termékek közül. Eddig csak néhány terméket próbáltam ki tőlük, de ezek alapján jónak tartom a minőséget. Ebben a posztban az egyik Loose Eyeshadow-ról olvashattok majd, ami egy por alapú szemhéjfesték. Én személy szerint ritkábban használok por állagú szemfestékeket. Igazából nem tudom a miértjét, egyszerűen azokat kevésbé preferálom. Sokan tartanak a használatától egyébként, mert félnek, hogy nem tudják a port kezelni, hogy lepotyog. Valóban nehéz használni, ha nem megfelelő eszközzel akarjuk felvinni a színt. Én például nem tudom felvinni szivacsos aplikátorral, de alapvetően sem szeretem ezt a sminkeszközt... Én mindig lapos ecsetet szoktam használni. Ezzel alaposan fel tudom venni a színt és jól bele tudom dolgozni az !alapba!, mert bázis nélkül fújhatjuk a por alapú szemfestékeket.

dsc_0360.jpg

  • Tehát az általam kipróbált 05-ös árnyalat egy nagyon szép, enyhén csillámos, fényes pezsgő árnyalat.
  • Nagyon szép önmagában is, de sötétebb, vagy nude szemsminkre is felvihető, így kap a smink egy kis pikantériát.
  • Nagyon nagyon kevés is elég belőle, mert általában igaz ezekre a porokra hogy elég pigmentáltak.
  • Használhatjuk őket nedves ecsettel, úgy intenzívebb és fényesebb lesz a hatás, de ezt a megoldást szintén nem preferálom, mert akkor már szerintem kicsit sok lesz a hatása. Jobban szeretem a kevesebb néha több elvet.
  • Vannak benne apró csillámok, de nem túl hivalkodó mennyiségben, de sajnos ezt a képek nem adják vissza igazán... Mivel por alapú festékről van szó ezért jó tisztába lenni vele, hogy ez pereg, tehát fel kell készülni erre is. Ilyenkor azt szoktam javasolni, hogy szemsmink után alapozzunk, mert úgy lemosóval el lehet távolítani a felesleges festéket. Vagy ha "elkapkodtuk" az alapozást, akkor itt olvashattok egy jó tanácsot, hogy is lehet eltávolítani a lepergett festéket. 
  • A szemfesték egyébként tartós, fényességét és csillogását is szépen megtartja sok óra múlva is. Ezt sajnos ki kell emelni, mert találkoztam már olyannal is, ami veszített fényéből a csillámok pedig szublimáltak a szemhéjamról...
  • 5 grammos kiszerelés van, ami finoman szólva is rengeteg... Szerintem egy halandó embernek bőven elég lenne a fele is, sőt... Ilyenkor lehet társulni barátnőkkel és közösen megvenni egy-egy színt és felezni.
  • Ár-érték aránya korrekt.

dsc_0361.jpg

dsc_0405.jpg

dsc_0325.jpg

dsc_0328.jpg

dsc_0342.jpg

Szájfény: Pierre René Lip Gloss 27 Melody Brown

A termék ára: 4 000 forint

  • Termék: 9/10
  • Pigmentáltság: 9/10
  • Textúra: 9/10
  • Tartósság: 9/10
  • Felvitel: 9/10
  • Ár/érték arány: 10/10

A terméket a Pierre René-től kaptam tesztelésre, de ez a véleményemet nem befolyásolta.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása