Smink & Makeup

Gold and Sand makeup - Step by Step

2016. január 08. Katushka

Az elmúlt időszakban picit elhanyagoltuk a saját gyártású napi sminkeket, főleg a step by stepeket. Most végre picit több időm van, így igyekszem majd minél többször készíteni ilyen és ehhez hasonló posztokat. Ez a smink egyáltalán nem mondható hétköznapi viseletnek, viszont egy buliba, vagy a közelgő farsangra nagyon is ajánlott, persze ha illik a jelmezhez :)

DSC03586.JPG

Termékek

Arc:

  • Flormar Illuminating Primer Makeup Base
  • MAC Studio Fix Fluid - NW20
  • Kryolan Transparent Powder - TL11
  • MAC Powder Blush - Harmony
  • Chanel Powder Blush - 74 Ultra Rose

Szem:

  • MAC Paint Pot - Painterly
  • Sleek Ultra Matte Darks V2 Palette - Dune, Flesh, Paper bag
  • MAC Pigment - Stacked 2!
  • MAC Fluidline - Blacktrack
  • AVON Kohl Eye Liner  - True Black
  • Bourjois Volume Glamour - Ultra Black

Száj:

  • AVON Színmegújító Lipstick - Pout
  • AVON Ultra Glazewear Lipgloss - Pale Peach

Step by Step

total.jpgSzem:

  • A szemhéjamat lealapoztam szemhéjbázissal (MAC Paint Pot - Painterly)
  • A külső, alsó szemzughoz felragasztottam egy pici celluxot, ezáltal drámaibb hatást tudtam előidézni a sminkkel, mert így élesebb vonal alakult ki a szemhéjam külső részénél. 
  • A mélyítővonalba felvittem a Sleek V2 palettájából két színnek a keverékét (Dune, Flesh). Ehhez egy pufi ecsetet (CS 250 Pro Blending Fluff) használtam, mert azzal lehet a legszebben árnyalni szerintem.
  • A külső szemzughoz egy fektetett V formát festettem sötétbarna színnel. Ide szintén a Sleek V2 palettáját használtam (Paper bag).
  • Ezt egy pufi satírozóecsettel alaposan eldolgoztam és picit behoztam a belső szemzug felé.
  • Egy lapos ecsettel felvittem az arany árnyalatot (Stacked 2!) és azt is eldolgoztam, így a szemhéjra felvitt színek alaposan összemosódtak.
  • Úgy ítéltem meg, hogy még erősíteni kell a mélyítővonalnál, ezért a korábban használt sötétbarnával erősítettem az összhatáson.
  • Egy vékony tusecsettel meghúztam a tusvonalat.
  • A belső alsó szemzugba felvittem egy keveset az arany árnyalatból.
  • Az alsó vízvonalat kihúztam fekete szemceruzával (AVON Kohl Eye Liner).
  • Egy ceruzaecset segítségével ezt a vonalat elsatíroztam, ezáltal alul is kapott egy kis füstös hatást a szemem.
  • Szintén egy ceruzaecsettel tovább húztam az arany színt, így mosva össze a feketét és az aranyat.
  • Még mindig a ceruzaecset volt segítségemre az alsó, külső szemzugnál, ahol ismét a sötétbarnát használtam.
  • Végül alaposan kispiráloztam a pilláimat (Bourjois Volume Glamour).

Arc

  • A bőrömet előkészítettem, majd felvittem rá egy nagyon vékony réteg sminkbázist (Flormar Illuminating Primer Makeup Base).
  • Ezután következett az alapozó (MAC Studio Fix Fluid). Természetesen szintetikus alapozóecsettel vittem fel.
  • Ezt fixáltam egy transzparens púderrel (Kryolan).
  • Az arccsontom alá és a halántékomra árnyékolót vittem fel (MAC Powder Blush - Harmony) egy erre alkalmas ecsettel (Sigma F35).
  • Az orcámra egy igen élénk pink pirosítót (Chanel Powder Blush - 74 Ultra Rose) választottam, ezt pedig egy pirosító ecsettel (Sigma F40) vittem fel.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása