Smink & Makeup

Egyszerű, de mégis látványos smink buliba

2016. április 01. Katushka

Ritkán járok el már bulizni, de ha mégis, akkor sem vágom már magam akkora parádéba, mint régebben. Egyre inkább vallom, hogy a kevesebb néha több. Így tettem most is. 

  • A külső szemzugba felvittem egy kevéset a fekete szemceruzámból, azt alaposan eldolgoztam.
  • A mélyitő vonalba egy világosabb barnát vittem fel és egy pufi ecsettel elsatíroztam.
  • Egy kevés közép barna szemhéjfesték került a fekete satírra is.
  • A mozgó részre egy enyhén csillogó, fényes, aranyos árnyalatú pigment került.
  • Természetesen alul és felül is kihúztam a szeme feketével, majd kicsit felturbóztam a szempilláimat.
  • Válasszunk hozzá egy természetesebb, vagy egy élénkebb szájszínt és már mehetünk is :) Ez a smink tipikusan olyan, hogy elbírja bármelyiket.

img_2905.JPG

img_2897.JPG

img_2896.JPG

img_2895.JPG

img_0378.JPG

img_0383_1.JPG

  • Szem: Loreal La Palette Nude
  • Ceruza: Avon True Black szemceruza
  • Tus: MAC Black Track fluidline
  • Pigment MAC Melon pigment
  • Szempillaspirál: Avon Big&Multiplied 
  • Száj 1: Mac Impassioned Red 
  • Száj 2: Aden  03 Mellow szájfény

 

 

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása