Smink & Makeup

4 smink I 1 paletta - Sminksuli

2016. október 27. Katushka

Talán ilyen poszt még nem is volt, pedig már nagyon régen szerettem volna ilyet csinálni. Sokszor kérdezitek tőlem, hogy milyen palettát érdemes venni, amivel több típusú sminket el lehet készíteni. Én először mindig egy nudabb palettát szoktam ajánlani, amiben elsősorban föld színek vannak, mert az szinte mindenkinek jól áll. Nemrég kaptam egy kipróbálásra egy kicsit erősebb színeket tartalmazó palettát, amit nem biztos, hogy elsőre levenne a polcról az ember. Persze nem túl durva, de én hamarabb nyúlnék egy barnásabb palettához, mint ehhez. 

dsc_1049.JPG

Viszont szerettem volna Nektek megmutatni, hogy egy ilyen paletta is jó választás lehet, akár munkába, akár alkalomra akarunk sminket készíteni.  Kiindultam egy nagyon visszafogott, nappali, munkába, vagy iskolába való sminktől és eljutottam egy erősebb, füstösebb, party sminkhez. A sminket folyamatosan építettem, egyiket sem szedtem le, mindig az előzőt "turbóztam" fel. Azt talán már mondanom sem kell, hogy a szemhéjamat bázissal lealapoztam, így szépen megtapadt benne a festék és tartós is maradt. De lássuk, mit alkottam :) 

dsc_1054.jpg

Visszafogott nappali smink

img_0249.JPG

  • A teljes szemhéjamra felvittem a 7-es árnyalatból, hogy szép egységes, matt alapot kapjak.
  • Ezt követte a 8-as árnyalat, amit a mozgó részre vittem fel és alaposan eldolgoztam a 7-es színnel.
  • A 12-es fekete árnyalattal kihúztam a szemem
  • A számra egy folyékony matt rúzst ütögettem fel az ujjbegyemmel, így nagyon természetes lett a hatása.
  • Majd a végén alapos spirálozás jött a Maybelline Lash Sensation-nel

Visszafogott munkahelyi smink

img_0250.JPG

  • Itt már a 9-es árnyalatot használtam a mozgó részen és nagyon alaposan elsatíroztam.
  • A tusvonalat pedig kicsit megerősítettem fent, majd kicsit azt is átsatíroztam.
  • Az alsó vízvonalamat pedig fekete szemceruzával húztam ki.

Alkalmi smink

img_0251.JPG

Ez a smink nagyon jó lehet akkor, ha munkából megyünk vacsorázni, vagy egy rendezvényre.

  • A felső, külső szemzugba felvittem egy keveset a 4-es árnyalatból és alaposan eldolgoztam, kívülről befelé haladva, apró körkörös mozdulatokkal.
  • Ezt követően a külső szemzugba felvitte egy kevéset a 12-es fekete színből, majd azt is elsatíroztam.
  • A mozgó részre felvittem egy nagyon keveset a 10-es árnyalatból, hogy kapjon egy kis fényt és csillogást a smink.
  • A szemöldökcsontomra az 1-es árnyalatból tettem fel egy keveset.
  • Az alsó ceruza vonalt kicsit megerősítettem a 4-es árnyalattal
  • A számra pedig felkerült egy intenzív piros folyékony rúzs: Maybelline Vivid Matte Liquid 35 Rebel Red

Füstös, party smink

img_0252.JPG

És ha igazán erős sminket szeretnénk magunknak akkor ilyen és ehhez hasonlókkal nyugodtan lehet kísérletezni.

  • A mozgó rész teljes felületére felvittem a 4-es színből és alaposan eldolgoztam. Ilyenkor nyugodtan satírozhatunk már felfelé is, így lesz igazán füstös a smink.
  • A külső szemzugba tovább építettem a 12-es árnyalatot és eldolgoztam.
  • Az alső szempillavonalat a 12-es fekete színnel tovább lehet erősíteni, ha akarjuk.
  • És ahogy haladunk a sminkkel, úgy érdemes a szempillákat átfesteni spirállal, hogy tökéletesen feketék és igézőek legyenek. 

És ha Te is szeretnéd megtanulni, hogy készíts magadnak hasonló sminkeket, akkor gyere el egyéni sminkoktatásomra, melyet Budapest több pontján is tartok.

Érdeklődni emailen tudsz: makeup.katalinballa@gmail.com 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása