Amikor először kaptam ilyen ceruzát, úgy voltam vele, hogy én ezt biztos nem fogom használni (nem vagyunk a 90-es években) :) De egy Kleopátra sminknél kipróbáltam, és attól a pillanattól nagy volt a szerelem.
Amikor először kaptam ilyen ceruzát, úgy voltam vele, hogy én ezt biztos nem fogom használni (nem vagyunk a 90-es években) :) De egy Kleopátra sminknél kipróbáltam, és attól a pillanattól nagy volt a szerelem.
Nagyon sokan érdeklődtök, hogy hogy is lehet szépen szemöldököt formázni és hogy erre a célra mit ajánlunk.
Most ezek közül a technikák közül olvashattok egyről.
Korábban már hasonló típusú termékről olvashattatok, filces tus címszó alatt. :) Ez most nem tus, de filces. Pontosabban egy filces szemöldökformázó toll, ami tartós hatást ígér. A filc hegyével egyaránt húzható vékony és vastag szál is.
(sötét szemöldökhöz, világos szemöldökhöz)
1. lépés: A tus felvitelét kezdjük a szemöldök közepénél. Apró mozdulatokkal haladjunk a szemöldök külső íve felé. Végül a belső részre vigyünk fel csak annyi tust, amennyi szükséges. A hatás így válik természetessé.
2. lépés: Az így elért eredményt egy ferde ecsettel finommá és még egyenletesebbé tudjuk dolgozni. Folytassuk ezt addig, míg a kívánt hatást el nem érjük.
3. lépés: Fésüljük meg a szemöldököt egy szemöldökkefével.
Hogy még könnyebben el tudjátok képzelni, hogy is működik ez az eszköz, nézzétek meg a videót a használatáról.
A Ti szemöldökötök mennyire problémás? Kipróbálnátok?
Arc:
Szem:
Tavaly kaptam rá a Toni & Guy termékekre, aminek az volt az oka, hogy melíroztattam a hajamat, és úgy éreztem, muszáj minőségi termékeket használnom rá, hogy ne menjen tönkre.
Nálam is beindult a "szalonizáció", amikor is ugyanazokat az értékeket keressük az otthoni hajápolásban, amit a szalonokban kapunk: exkluzivitás, profizmus, stílus, kényelem... Lehet, hogy a fodrász költségeket meg kellett húzni, de legalább otthon kényeztetjük magunkat néhány igazán jó termékkel. Ez a prémium jelleg egyébként a Toni & Guy termékeknek mind a csomagolásban, mind az áraiban tükröződik és összességében azt az ígéretet hordozza, hogy otthon is professzionális eredményeket érhetünk el.
Ami még vonzóbbá teszi a márkát, hogy a Toni & Guy neve egybeforrt a divattal, ami elsősorban a London Fashion Week támogatásához kapcsolódik. A márka - bár egy olasz származású család alapította - hamisítatlanul brit. A Unilever egyébkét két éve vette meg a fejlesztés, forgalmazás és kommunikáció jogait az alapítóktól, de a 400 szalon továbbra is a Mascolo család birtokában maradt.
A Hair Meet Wardrobe a Toni & Guy legújabb üzenete, ami pontosan arról szól, amit a neve is mutat: a hajstílus és a ruhatár összehozásáról, ami végtelen lehetőséget ad az önkifejezésre. A fő célcsoportot a fashionisták jelentik, akik a divatot diktálják, de láthatóan nyitnak egy szélesebb kör felé is. Ezt mutatja a termékek terítése: a parfümériák mellett drogériákban is kaphatók, így szinte mindenhol könnyen elérhetők.
Bevallom, hogy a hajápolási termékekkel nem nagyon szeretek kísérletezni, egyrészt mert viszonylag érzékeny a fejbőröm, másrészt mert szeretem, ha szép fényes a hajam, és erre már találtam néhány terméket, ami bevált. A L'Orealtól viszont olyan szép kis virágos csomagot kaptunk, aminek nem tudtam ellenállni.
Ráadásul egy komplett termékcsalád volt benne, a legújabb Elseve Arginine Resist X3. A termékcsalád négy tagját gyenge, töredezés miatt hullásra hajlamos hajra ajánlja a L’Oreal Paris. Bár az enyém szerencsére nem ilyen, azt gondoltam, hogy ezek a termékek rosszat biztosan nem tehetnek. A termékek fő jellemzője egyébként, hogy a hajnövekedéshez és a hajszál hosszú élettartamának megőrzéséhez fontos arginint tartalmaznak és hármas hatást fejtenek ki: a hajtövektől táplálnak, átalakítják a haj szerkezetét és ellenállóbbá teszik a hajat egészen a hajvégekig.
Ahogyan a képen is látható, a termékcsaládnak négy tagja van: