Smink & Makeup

Teszt: L'Oreal Paris Elseve Arginine Resist X3

2012. március 29. spacegirl

Bevallom, hogy a hajápolási termékekkel nem nagyon szeretek kísérletezni, egyrészt mert viszonylag érzékeny a fejbőröm, másrészt mert szeretem, ha szép fényes a hajam, és erre már találtam néhány terméket, ami bevált. A L'Orealtól viszont olyan szép kis virágos csomagot kaptunk, aminek nem tudtam ellenállni.

Ráadásul egy komplett termékcsalád volt benne, a legújabb Elseve Arginine Resist X3. A termékcsalád négy tagját gyenge, töredezés miatt hullásra hajlamos hajra ajánlja a L’Oreal Paris. Bár az enyém szerencsére nem ilyen, azt gondoltam, hogy ezek a termékek rosszat biztosan nem tehetnek. A termékek fő jellemzője egyébként, hogy a hajnövekedéshez és a hajszál hosszú élettartamának megőrzéséhez fontos arginint tartalmaznak és hármas hatást fejtenek ki: a hajtövektől táplálnak, átalakítják a haj szerkezetét és ellenállóbbá teszik a hajat egészen a hajvégekig.

Ahogyan a képen is látható, a termékcsaládnak négy tagja van:

  • hajerősító sampon (929 Ft)
  • hajerősítő balzsam (929 Ft)
  • hajerősítő pakolás (1.499 Ft)
  • hajerősítő spray (1.499 Ft)

A négy terméket kb. két hete használom és azt kell mondanom, hogy teljesen elégedett vagyok az eredménnyel. Hetente kétszer szoktam hajat mosni, így arról nem tudok beszámolni, hogy napi vagy kétnaponkénti mosás esetén hogyan teljesít, de mivel kifejezetten száraz hajra való hajerősítő termékekről van szó, feltételezem, hogy úgy is rendben vannak.

A samponra és a balzsamra nem érdemes részletesen kitérni, a szokott módon működnek: nedves hajra kell felvinni, majd leöblíteni. A sampont érdemes jól bemasszírozni, a balzsamnál ez ugye nem ajánlott, hogy ne zsírosodjon el hamar a haj. A pakolást úgy kell használni, hogy hajmosás után, törölközőszáraz hajra visszük fel, különös tekintettel a hajvégekre, 2-3 percig hatni hagyjuk, majd leöblítjük. Az állaga és textúrája a balzsaméhoz hasonló. A hajerősítő spray-t jól fel kell rázni, majd a megmosott, nedves hajra kell felvinni a hajtövektől a hajvégekig és nem kell leöblíteni. Teljesen átlátszó. A spray fej úgy van kialakítva, hogy könnyű legyen vele elérni a hajvégeket. Sajnos egy kicsit nehéz benyomni, de nem vészes.

Sampon, balzsam, pakolás, spray - nagyjából látszik a textúra

Mindegyik terméknek nagyon kellemes az illata.

Kicsit féltem attól, hogy ha a balzsam után még felviszem a pakolást, majd a spray-t, amelyek ráadásul száraz hajra valók, akkor hamar elzsírosodik majd a hajam. Ez szerencsére nem történt meg, maradhattam a megszokott heti két hajmosásnál.

A hajam pedig így néz ki (tegnap mostam meg), a magam részéről teljesen elégedett vagyok az eredménnyel.

Sajnos a fotó nem adja vissza rendesen, szép fényes

A hajvégek is rendben vannak (január legvégén volt vágva és festve - növesztem!)

A termékeket a L'Orealtól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása