Smink & Makeup

MAC Styledriven Pro longwear lipglass

2011. szeptember 01. Katushka

Az új kollekció része, de ez is állandó lesz! És szerintem ezért nagyon hálásak lehetünk a MAC-nek :) mert csodálatos Pro longwear rúzsokat, szájfényeket és ceruzákat hoztak be. Ezek közül volt nekem egy, amibe első látásra beleszerettem :P ez nem más mint a Full speed ahead árnyalat. Naggyon durva, de imádom. Én egy világosabb magenta árnyalatnak azonosítanám be. Nem kifejezettem munkahelyi viselet, de én ma nem bírtam ki hogy ne kenjem fel :) De elsősorban partykra ajánlom, nagyon jól fel lehet dobni fele a sminket.

 

Nahde a lényeg :) a rúzsok ha jól emlékszem 8 órát bírnak papírforma szerint. A fények talán 4-6 órát, ugyan így a ceruzák. Mindegyik termék nagyon krémes és extra pigmentált. A rúzsok krémesek, nagyon kényelmes velük dolgozni. A szájunkat nem fogja meg lemosás után. A szájfények szintén nagyon erős fedésűek, és nagyon erősen pigmentáltak. Igaz kicsit ragadósak, de szerintem egy megbocsájtható, mert teljesen viselhető még így is. Ez sem fogja meg a szájat. A ceruzák is nagyon erős fedésűek és nagyon könnyű velük dolgozni, mert pont annyira puhák amennyire kell. A kollekció része még az új szemfestékek is, amik szintén szépek, de nem ájultam el tőlük, de persze biztos lesz olyan közületek, akik pont azokba szeretnek bele.

Rúzs (lipcreme) ára: 5 600 forint

Szájfény (lipglass) ára: 5 500 forint

Ceruza (lip pensil) ára: 5 900 forint

Szemfesték ára: 5 700 forint

Ecset (239-es) ára: 7 200 forint

 

 

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása