Smink & Makeup

Kipróbáltuk: Elizabeth Arden rúzs

2012. december 07. blondiegirl

Rúzsokat nem régóta használok, rendszeresen pedig inkább csak télen. A nagy hidegben hótaposóban, és pufikabátban, fejemen sapkával, kapucnival közlekedem, ilyenkor élvezem, ha kicsit erősebb a szemsminkem, és a rúzsom. Ennyi nőiesség jól tud esni, amikor a magas sarok nem éppen okos választás. A lejtőn egy ajándék rúzs indított el tavaly, aminek annyira tetszett a színe és olyan jó volt a hidratáló hatása is, hogy vétek lett volna nem használni.

Most örömmel vettem a feladatot, hogy teszteljek egy Elizabeth Arden rúzst, hiszen jönnek a borongósabb késő őszi napok, és egyre bátrabban nyúlok a színekhez. Ráadásul öregedtem is egy évet – kezdek hát megérni a sötétebb rúzsokhoz.

Kicsit meglepődtem, amikor kinyitottam, mert a színe kicsit sem hasonlít arra, amilyennek a dobozán látszik, de sebaj, gondoltam, jó lesz ez is, ajándék lónak pedig ugyebár nem nézzük a fogát... Mindenesetre ennél a terméknél biztosan igaz, hogy mindig alaposan meg kell nézni, hogy mit veszünk le a polcról.

ea001.jpg

A kupakja kis kattanással fixen zár az aljára, amin akkor is rajta marad ha csak bedobjuk a táskánkba. Ezért praktikusságból jeles. A tok ízlésesen díszített, 8-as motívumokkal van tele, ami arra utal, hogy akár 8 órán át is fenn marad és ha ezt nem is hiszem el, tartósságban jó tapasztalataim vannak vele. Ugyan én általában hamar lenyalogatom a rúzsokat reggeltől ebédig többnyire nekem is kitart.

aaa_ea_ruzs.jpg

Tesztalanyomnak nem feltűnő a színe - fényképen még annyira sem - hétköznapokon is bátran viselhető. Használata könnyű, mert már elsőre is szépen fed és kellemes, mert puhítja az ajkat és hidratál.

Ami az Elizabeth Arden termékeket illeti, az Eight Hour Cream igen magasra tette nálam a lécet. Szerencsére a rúzsban sem csalódtam, és nektek is bátran merem ajánlani, nálam 10-ből 9 pontot érdemel.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása