Smink & Makeup

Smink Valentin-napra

2013. február 11. spacegirl

A közelgő Valentin-napra egy tőlem kevésbé megszokott, erősebb szemsminkkel és egy nagyon dögös frizurával készültem nektek! :)

valentin_nap_kep.jpg

Ami a sminket illeti, szemhangsúlyos irányba mentem és a Valentin-napra való tekintettel rózsaszínt és lilát használtam, amire némi feketével és persze tusvonallal erősítettem rá.

Ha már Valentin-nap és szerelem, akkor a szexi szemek szerintem elengedhetetlenek, viszont a szánk könnyen "veszélybe" kerülhet :) Ilyenkor jönnek képbe az olyan tartós rúzsok, amilyen a Max Factor Lipfinity-je vagy a Make-up Studio Durable Lip Fluidja (ez volt a két legtartósabb rúzs, amit eddig próbáltam). Én már a - magamhoz képest - erősebb szemsmink mellé nem vállaltam be egy hangsúlyos ajkat, és lássuk be, hogy a legtöbb ilyen próbálkozás elég közönségesre sikeredik. Biztosabbra mehettek, ha választotok, hogy melyik legyen hangsúlyos, de kőbe vésett szabályok nincsenek, lehet ízléses a hangsúlyos szem és ajak együtt is. Azt azért ne felejtsétek el, hogy a legtöbb pasi odavan a cicaszemekért, de ki nem állhatja az élénk rúzsokat.

A szemforma korrigálása

A szemem külső sarka sajnos lefelé ível, ami alap esetben szomorú hatást kelt. Ilyenkor a sminkelési cél az, hogy ezt a részt megemeljük, amit én egy cicás sminkkel tettem meg. Ugyanez volt az oka annak, hogy a külső szempillákat erősebben spiráloztam. A cicás szem, amellett, hogy szerintem az egyik legszexisebb forma, nyújtja is a szemet, ami nálam kifejezetten áldásos, mert nagy "bociszemeim" vannak. Mivel a szemhéjam meg van ereszkedve és így rejtett a szemem, csak matt highlightert vittem fel a szemöldökcsontra, hogy ez a rész ne tűnjön még nagyobbnak. (További sminktippek rejtett szemhez itt!)

Színek: lilás rózsaszín, pink és fekete

A smink elkészítéséhez elsősorban az Urban Decay évfordulós palettámat használtam. A szemhéjamat az Urban Decay Primer Potionnel alapoztam le. A szem külső sarkánál lévő V-be feketét (Blackout) vittem fel egy ceruzaecset (MAC 219) segítségével, amit utána kifelé és a mélyítővonalon is elsatíroztam egy pufi satírozó ecsettel (Sigma E25). A mozgó szemhéjra egy világosabb rózsaszínes-lilás árnyalat (Tainted) került, a mélyítővonalra és a feketére építve pedig egy élénk pink árnyalat (Junkshow). Ezeket a színeket egy lapos árnyékoló ecsettel vittem fel (MAC 239). A szem belső sarkában kiemelésre a Naked 2 paletta fényes bézs árnyalatát (Bootycall) használtam. Az alsó szemhéjra, a szem belső sarkánál szintén ezt az árnyalatot vittem fel, a külső kétharmadára pedig ismét a feketét. A szem alatt a lapos árnyékoló ecset élét vagy ceruzaecsettel szoktam használni, de egy rövid szálú lapos ecset (Sigma E20) még egyszerűbben használható erre a célra. A szemöldökcsontra - mint említettem - matt highlighter került, a széleket pedig a bőrszínemhez hasonló, matt árnyalattal dolgoztam el, hogy ne legyen vonalas a smink.

ud_15_valentin.jpg

Ezt követően a Max Factor Colour X-Perttel húztam meg a tusvonalat, ami szerintem legalább olyan könnyen használható, mint a filces tusok, viszont intenzívebb a színhatása. A szempilláimat szempillagöndörítés után a Max Factor Clump Defy spirállal festettem ki úgy, hogy először egy rétegben kifestettem a teljes pillasort, majd a második réteget csak a külső pillákra vittem fel, így emelve tovább a szem külső sarkát. Sajnos a képek nem adják vissza teljesen a hatást, kissé kimosottnak tűnnek rajtuk a színek.

valentin_smink_sziv.jpg

A smink többi részéről csak néhány gondolat: megfogott Kandee ötlete és kipróbáltam a BB krémet sminkalapként. Forradalmi változást nem tapasztaltam, de ennyi előkészítés után egy könnyű alapozóval is egészen szépen mutatott a bőröm, korrektort nem kellett használnom. Csak nagyon kevés púderrel fixáltam a sminket, mert jobban szeretem a természetesebb, kicsit fényesebb hatást. Az erősebb szemsmink mellé természetes színű pirosítót és a szám színével szinte teljesen megegyező árnyalatú rúzst választottam, hogy ne legyen "túl sok".

A termékek, amiket használtam

valentin_nap_termekek_sziv.jpg

Arc

Szem

Ajak

A frizuráról, amit JLo és úgy általában a klasszikus hullámok trendje inspirált, és a Circle Line Hairnél Bedő készített, részletesebben egy következő posztban olvashattok majd! :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása