Smink & Makeup

Nőnapi akció, csak egy napig az Xtreme Lashes webáruházban

2013. március 07. Katushka

Már több ízben írtam az Xtreme Lashes termékeiről, mert nagyon szeretem őket, tekintve hogy nagyon jó minőségűek. Pár napja épp egy szuper akcióba botlottam, ahol is három szemceruza van egy csomagban, az ára pedig nagyon kedvező, ahhoz képest, hogy három ceruza is van benne. Most pedig egy napig, március 8-án, nőnap alkalmából 8%-os kedvezményt adnak minden webáruházban megvásárolható termékből.

Screen shot 2013-03-07 at 9.02.38 PM.png

Viszonylag ritkán vannak hasonló akciók, úgyhogy érdemes élni velük!

A szemceruzákon kívül van még egy nagyon nagy kedvencem tőlük, ez a szemöldöktus. Ezt eddig bárkinek megmutattam, beleszeretett, mert a saját szemével látta, hogy milyen jó minőségű termékről van szó. Erről már írtam korábban tesztet, ha érdekel, kattints ide.

xtreme_lash_long_lasting_brow_10.JPGA jobb oldali képen is ezzel a tussal formáztam meg a szemöldökömet.

Ha engem kérdeztek, akkor ezek a termékek abszolút megérik az árukat!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása