Smink & Makeup

Füstös szem lépésről lépésre

2013. április 08. spacegirl

fustos_szem_lily_lolo.jpg

Ha party sminkről van szó, általában mindenkinek a füstös szem jut először az eszébe. Sosem megy ki a divatból, mert nagyon egyszerű elkészíteni és folyamatosan meg tud újulni. Én most egy olyan változatot készítettem, ami elszakad a hagyományos feketétől, szürkétől, és egy teljesen egyedi, különleges hatást ad. Olyat, amilyet általában csak luxustermékekkel lehet elérni. A hagyományos, fekete szemceruzás alapon a Lily Lolo Khaki Sparkle-t használtam, amely egy egészen különleges, khaki-arany színű, por állagú ásványi szemfesték.

lily_lolo_khaki_sparkle_fustos_szem_step_by_step.jpg

  1. Egyenletesen lealapoztam a szemhéjamat az Urban Decay Primer Potionjével.
  2. Kihúztam a szempillatövet a MAC Smolder szemceruzával, majd a külső V-t is kitöltöttem vele. Erre a célra mindenképpen puha, jól satírozható ceruzát válasszatok.
  3. Egy ceruzaecset segítségével elsatíroztam a ceruzát és kialakítottam a kívánt formát. A füstös hatást az adja, hogy a ceruzát satírozva egyre kevesebb festék marad az ecseten, így a szélek már egészen halványak. Erre az alapra elég akár egy szemhéjpúder is, mert ahol erősebb a ceruza, ott sötétebbé teszi az árnyalatot, ahol gyengébb vagy egyáltalán nincs, ott pedig világosabb lesz.
  4. Ezután a Lily Lolo Khaki Sparkle-t vittem fel, óvatosan belenyomogatva a ceruzás alapba. A széleket a bőröm színéhez hasonló szemfestékkel finomítottam egy pufi satírozó ecset segítségével, majd a szemöldökcsontra matt highlighert vittem fel egy ferde árnyékoló ecsettel.
  5. A fekete szemceruzával kihúztam a vízvonalat, majd a szem alatt elvégeztem ugyanazt a műveletet, ami a 2-4 lépésnél szerepelt.
  6. Átfutottam a szemöldökömön az Anastasia Essential Brow Kit szemöldökpúderével, majd két rétegben spiráloztam a Lancome Hypnose Star vízálló változatával.

A termékek, amiket használtam:

Arc:

Szem:

Száj:

A poszt támogatója az E-makeup.hu.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása