Smink & Makeup

Égjen a zsír!

2013. május 13. Katushka

Most hogy egyre többet sportolok, nagyon jól jött ez a készítmény, amiről korábban csak hallottam, de nem próbáltam ki... Eddig. Masszőrök és az ismerőseim is sokszor említettek olyan krémeket, amelyek paprikás és zsírégető hatásúak, és elég őket csak a célzott területre felkenni. Most már én is azok közé tartozom, akik ezt kipróbálták és rendszeresen használják. De mi is ez pontosan? Amit én kipróbáltam az a dr. Kelen mély zsírégető kréme, ami mondhatni multifunkcionális.

dr_kelen_fitness_shape.jpg

Nem csak zsírégető hatása van, hanem bőrfeszesítő és hidratáló hatása is. De vegyük mindent sorba. 

Zsírégető hatás

A krém felvitele után pár perccel érezhető, hogy beindul a mechanizmus. Elkezd melegedni a bekent terület és egy idő után erős, égő érzést lehet tapasztalni. Nem fájdalmas, de igencsak érezhető. Azonnali látványos hatása is van, tekintve hogy 5-10 perc után a bekent rész vöröslik. Pont olyan mintha pecsenye pirosra égett volna a bőr. Csináltam róla egy képet is, de nem túl szép látvány. Én a karomon használom előszeretettel és általában futás, vagy edzés előtt szoktam vele bekenni a vállamat és a felkaromat. Azt mondták, hogy tekercselés mellett is lehet használni, de tőlem ez a megoldás távol áll, úgyhogy ezt nem szoktam alkalmazni. Ez a melegítő, csípős hatása nagyjából 35-45 percig érezhető, nem tapasztaltam, hogy 1 órán át égne vagy pirosodna a bőröm. Utána nyomtalanul elmúlik.

dr_kelen_mélyzsírégető_krém (2).JPG Feszesítő hatás

Nem tudom hogy emiatt vagy egyébként is a fogyási folyamatnak a része ez, de határozottan javult a bőröm állaga ezen a területen is. Nem mondom, hogy eltűnik tőle egy az egyben a narancsbőr, de sokkal jobban néz ki a bőröm.

Hidratáló hatás

Ez is egy olyan hatás, ami érezhető eredményt ad. Kvázi kiváltja a testápolót, de mondjuk ahhoz kicsit drága, hogy ezzel ápolgassam a bőröm, de pozitív mellékhatásnak nagyon jó.

A hatóanyagok, aminek ez a termék köszönheti hatását: L-carnitin, capsaicin (paprika kivonat), koffein, miricellin.

A krémet egyébként egy pumpás, műanyag flakonban kapjuk. Könnyű belőle kinyerni a krémet. Én egy karra általában 3 nyomásnyi krémet szoktam felvinni, ez éppen elég nekem. Nem kell tocsognia a bőrön. Egészen vékony rétegben kell felvinni. Hamar beszívja a bőr, nem okoz nyomasztó krémes hatást. Többek között ezért is szeretem nagyon, mert sajnos én igen rosszul tűröm, ha krémes érzetű  a bőröm. Az illatát nemigen tudom megfogalmazni. Nem mondom, hogy nagyon kellemes lenne, de nem is zavaró. Használat után arra oda kell figyelni, hogy a kezünket mindig alaposan megmossuk, mert én már követtem el azt a hibát, hogy nem mostam meg alaposan a kezem és szépen belenyúltam a szemembe... Hát mit ne mondjak... Nem volt túl kellemes érzés, szóval tényleg csíp :)

A termék ára általában 1 300 forint körül szokott mozogni, de ez az árusítótól is függ. Elég sok helyen láttam a polcokon, pl. drogériában, patikában, edzőteremben, de webáruházakon keresztül is meg lehet rendelni, most legutóbb az egészségbolt webáruházban találkoztam vele.

Ha erről vagy a többi dr. Kelen termékről szeretnél informálódni, akkor pedig látogass el dr. Kelen oldalára.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása