Smink & Makeup

Menyasszonyi frizura ötletek lépésről lépésre - 3. rész

2013. július 20. Katushka

Ismét egy mutatós konty step by step tőlünk és a Cut & Cup csapatától, nemcsak esküvőre. A második frizuránk már kevésbé volt összetett, mint az első, ez viszont már egy olyan frizura, amit végre én is meg tudok csinálni magamnak.

Fotor071422095.png

Személy szerint én soha nem voltam oda a nagyom merev és letisztult kontyokért, ezért próbáltam olyan frizurákat készíteni, amikre ez nem jellemző.

Viki

Most is Viki segítségét kértem a leíráshoz, mert így részletes infót tudok adni, arról hogy készült el ez a frizura, kb. 15 perc alatt.

Ennek a kontynak az alapja is egy jó szoros copf volt. 

eskuvoi_hajak 149.JPG

A copfot 3-4 részre is eloszthatjuk (a haj tömegétől függően). Mindegyik tincset 2 részre szedjük és ellentétes irányba csavarjuk. Ezután egybecsavarjuk őket, így spirál formát kapnak.

Fotor0714221619.pngMegfogjuk a hajtincs végét és felfelé tolva, illetve kihúzkodva körbecsavarjuk a hajon. Az összes tinccsel így járunk el.

Fotor0714222412.png

Mindegyik tincset szépen letűzzük. Akár díszeket is rakhatunk bele de díszek nélkül is megállja a helyét.

eskuvoi_hajak 217.JPG

Ez tényleg egy olyan frizura, amit az olyan bénák is, mint én :P simán el tudnak készíteni maguknak. Végül is csak tekergetni kell a hajunkat :) De azért nem árt kikérni egyszer egyszer egy profi tanácsát, mert lehet, hogy a végén az lesz a frizurából, hogy egy jó nagy gubancot csinálunk belőle... :) 

eskuvoi_hajak 239.JPG

Nektek a három frizura közül melyik tetszik eddig a legjobban?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása