Smink & Makeup

Szupercuki cukrászdát látogattunk meg a belváros szívében

2013. augusztus 12. Katushka

Igaz, nem annyira egyeztethető össze a szénhidrát- és cukormentes étkezésemmel egy jó kis cukrászda, de mivel egy kolléganőm ajánlotta és csupa jót mondott róla, nem bírtam ki, hogy ne látogassak el oda én is. Az aprócska cuki az József Attila utca 12. szám alatt található és Cake Shop névre hallgat. Azért is keltette fel az érdeklődésemet, mert azt mondta a kollegina, hogy a cukrászda kirakatában fogják díszíteni és bizonyos sütiket készíteni is. Miután rajongok a sütemények elkészítéséért és díszítéséért, ezért még egy plusz motiváció volt az, hogy benézzek.

Cake Shop (10).jpg

Egy tényleg nagyon helyes kis francia beütésű cukrászdát képzeljetek el, ahol nem a tömeggyártásra mennek rá, hanem sokkal inkább a minőségre. Sallay Fanni, a Cake Shop megálmodója és anyukája :) saját elmondása szerint is, minden sütinek lelke van és igenis megéri a minőségért Franciaországból és más Európai országból hozatni akár például a tejszínt, mert attól lesz igazán finom és élvezhető a sütemény vagy akár a fagyi.

Amikor beszélgettem Fannival, akkor elképesztő módon feltöltődtem, mert ritkán találkozik az ember ilyen eltökélt és ambiciózus fiatal hölggyel. Kérdezgettem az üzlet megálmodásáról, megvalósításáról, terveiről és mindenről olyan határozottan és meggyőzően mesélt, hogy minden szavát elhittem. Elhittem neki és biztos is vagyok benne, hogy rövid és hosszú távú terveit egyaránt meg fogja tudni valósítani, aminek szerintem egyre többen fogunk örülni :) vagyis azok, akik szeretik a sütiket és finom fagyikat.  

Cake Shop (30).jpg

Amikor ott jártam, igyekeztem minden részletet feltérképezni. Milyen torták, sütik, fagyik vannak. A kirakat előnyeit is élveztem, mikor egy igen kellemes külsejű fiatalember készítette a - saját elmondásuk szerint - nagyon finom kis sütik alapját. :) 

Az egyik pulton voltak sütialapok, tartócskák, mellette krémek, gyümölcsök és mindenféle finomság. Meg is kérdeztem Fannit, hogy itt mi is látható egészen pontosan és azt mondta, hogy ez arra ad a vendégeknek lehetőséget, hogy saját ízlésüknek megfelelő sütiket állíttathassanak össze. Ilyet még szintén nem láttam máshol korábban. Ez azért volt nagyon szimpatikus, mert csomószor futottam már bele abba, hogy találtam egy guszta sütit, de volt benne egy-két olyan hozzávaló, amit nem igazán szerettem, így aztán nem is vettem belőle, így viszont kedvünkre csináltathatunk mindenféle finomságot.

Cake Shop (29).jpg

Aki szereti a hasát és a finom sütiket, annak mindenképp javaslom, hogy látogasson el a Cake Shopba, mert érdekes finomságokra lehet számítani és nagyon barátságos környezetben variálhatja akár saját sütiét is :) 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása