Smink & Makeup

Antonio Lopez szemfesték és szájfény paletta teszt

2013. szeptember 21. Katushka

Nemrég beszámoltunk róla, hogy a szeptemberi sminkek között megtalálható lesz Antonio Lopez ihlette kollekció is, melyben vibráló, élénk színű paletták sorakoznak. Természetesen van a kollekcióban szemhéjpaletta és szájfénypaletta is. Aminkor sminkelésen jártam a MAC Váci utcában, akkor ezek közül próbáltam ki néhányat. Amikor nézegettem ezeket a palettákat, akkor az lebegett a szemem előtt, hogy olyan színeket válasszak, amik hordhatók, de magamra mégis viszonylag ritkábban teszem fel. Éppen ezért döntöttem a Violet paletta mellett, mert a számomra általánosabb színek mellett (szürke, fekete, bézs) ott figyel egy élénk lila is. Ez keltette fel az érdeklődésemet.

MAC sminktanfolyam beszámoló.JPG

A paletta egy egyszerű négyszögletes torban van. Természetesen ott van benne egy tükör, ami segít, hogy szinte bárhol és bármikor használni tudjuk a palettánkat. Erre szolgál a tokba elhelyezett mini lapos ecset, mely a színek felhordásában segít. Hozzáteszem, nagyon jó kis ecset, de 6 szín esetében nem mondanám, hogy elegendő, de legalább nem szivacsos aplikátort adnak hozzá, ami nem is jellemző a MAC-re. 

MAC sminktanfolyam beszámoló (5).JPG

MAC sminktanfolyam beszámoló (7).JPG

MAC sminktanfolyam beszámoló (6).JPG

A 6 színből 3 matt, 3 pedig metálos, csillogó finish-ű. Amikor kipróbáltam a kezemen, akkor egyetlen rétegben vittem fel és már akkor is igen élénk volt mindegyik szín. A teljes sminknél azért látszódni fog, hogy ha bázis van alatta és szépen fel van építve a szín, akkor igen intenzív és élénk lesz a hatása. Tartósságra teljesen elégedett vagyok velük, de azért kell a bázis alá, hogy biztosra menjünk. Nagyon könnyű volt őket egymással eldolgozni, de a lila szín satírozásakor volt némi színkopás, így azt picit meg kellett erősíteni. 

MAC sminktanfolyam beszámoló (8).JPG

A szemsminkemnél majdnem az összes színt használtuk, kivéve a kékes árnyalatot, mert az már kicsit sok lett volna szerintem :)

  • A szemem mozgó részére a lila árnyalatot vittük fel egy lapos ecsettel, majd azt egy pufi satírozó ecsettel alaposan eldolgoztuk.
  • A mélyítővonalba a szürke és a rózsaszín árnyalatok keverékét vittük fel, szintén a satírozó ecsettel, így enyhe szürkés, füstös hatást értünk el.
  • A szemöldökcsontom alá a paletta legvilágosabb árnyalatát használtuk.
  • Az alsó szempillasorban a fekete színt használtuk egy ferde lapos ecsettel, ezzel lett kihúzva a szemem alul. Ezt kicsit megspékeltük a lila színnel, de ez már egy ceruzaecsettel vittük fel és satíroztuk el. Azért szeretem ezt az ecsetet, mert az alsó szempilla vonalában ezzel lehet a legprecízebben dolgozni.
  • A felső szempillavonalamat egy Prolong ceruzával húztuk ki (Strong Willed Prolong Eyepencil), ami kivételesen nem fekete volt, hanem egészen sötét lila. Erről azt érdemes tudni, hogy tényleg nagyon tartós és érdemes vele gyorsan dolgozni, mert nagyon gyorsan szárad.
  • A szempilláimat az In Extreme Dimension 3D szempillaspirállal turbóztuk fel. Ez a szempillaspirál annyira elnyerte a tetszésemet, hogy vettem is belőle gyorsan egyet :) 

DSC00966.JPG

Ami a szájfénypalettát illeti vegyesek voltak az érzéseim. Én a Nude palettát választottam, mert úgy gondolom, hogy egy ilyen élénk szemsminkhez inkább természetesebb száj dukál, mintsem lila vagy piros. Mind a három szín külön-külön is nagyon tetszett, de mikor felvittem a Vivid Image (balról az első) áranyalatot, akkor úgy néztem ki, mint egy béna Barbi. Nem nagyon szeretem magamon az ennyire sápasztó rúzsokat/szájfényeket. A finish-e picit matt volt. Azért, hogy enyhítsek a hatásán, az Art Directed árnyalatot is felvittem rá (jobb szélső). Szerintem sikerült, de még így is igen világos volt a hatása, szó szerint nude :)

MAC sminktanfolyam beszámoló (11).JPG

MAC sminktanfolyam beszámoló (10).JPG

MAC sminktanfolyam beszámoló (14).JPG

Egyébként mindegyik rúzs textúrája kényelmes, nem ragad és nem szárítja az ajkakat. Tartóssága normális, nem kopik le 5 perc alatt, de több órát sem bír ki azért javítás nélkül.

És hogy hogy is nézett ki a teljes smink?

MAC sminktanfolyam beszámoló (4).JPG

Ti szoktatok lila színt használni a szemeteken?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása