Smink & Makeup

Vendégposzt: A Flabélos mint mindennapi mozgatóerő

2014. február 15. makeupadmin

Ezt a posztot nem mi írtuk, szerzője egyik kedves barátunk, Zsuzsi.

Azt gondolom, nem vagyok egyedül azzal a szinte mindennapos kérdéssel, hogy vajon mikor lesz időm elmenni az edzőterembe… Egyik nap ki is számoltam, hogy mennyi időmbe telik napi egy órás edzés. A végeredmény szerintem nem túl meglepő: 2 óra. Márpedig nekem nincs ennyi időm… Nem fér be a mindennapjaimba.

Gyermekkoromban versenyszerű úszó voltam és ezt a sportszellemet a mai napig megtartom. Illetve azon vagyok, hogy megtartsam. Munka, gyerekek, háztartás mellett szinte kivitelezhetetlen, hogy nekem 2 órám legyen arra, hogy 1 órát edzőteremben töltsek. Valamilyen megoldásra márpedig szükség van! Kora reggeltől estig talpon vagyok, a nap nagy része este 10-kor ér véget. Ilyenkor pedig már olyan fáradt vagyok, hogy a szemem alig bírom nyitva tartani.

Flabelos_n.jpgMikor először hallottam a Flabélos-ról, kizártnak tartottam, hogy ez az eszköz lesz számomra a megoldás. Abban biztos voltam, hogy ahhoz, hogy formában tartsam magam, az első és legfontosabb dolog az étkezés, a második pedig a mozgás. A mindennapokba a futás fér be, amit korábban nagyon nem szerettem és nem is értettem, hogy másoknak ez hogyan megy. Mindig csodálkozva néztem a kocsiból a futó embereket és azon gondolkoztam, hogy mi ebben a jó? Mígnem egy napon elszántam magam, felvettem a futócipőmet, feltettem a fülesemet és elindultam… eltelt egy hét és szépen lassan megbarátkoztam vele, annyira, hogy meg is szerettem! Nagyon megszerettem.

Mivel egészen biztos voltam abban, hogy én futni soha nem fogok, aztán mégis mennyire megbarátkoztam vele, ezért úgy gondoltam, hogy a Flabélos-szal kapcsolatos szkepticizmusomat is félreteszem és megnézem, hogy mi is ez valójában. Elmentem hát, gondolván napi 10-20 percem mégiscsak van. Kizárt, hogy ennyi idő ne férjen be, az már kifogás lenne…

Az első találkozás igazán meglepő volt. Az egyik budapesti szalonban voltam, ott mutatták be nekem, hogy mit tud ez az eszköz és hogy mennyi mindenre jó. Na persze, gondoltam magamban, de ahogy írtam, félretettem a szkepticizmusomat és maximálisan befogadó voltam mindennel szemben, amit hallottam. Természetesen kipróbáltam a Flabélos-t, sőt, ki is kellett próbálnom! Egyrészt már a szalonban voltam, másrészt pedig egy 10-20 perces programmal 50 perc edzőtermi munkát érhetek el! Ráadásul az ízületeimet is kíméli, tehát még emiatt sem kell aggódnom!

Nagyon kellemes volt ez a 20 perc, olyan érzésem volt, mintha nagyon alaposan megmasszíroztak volna. Olyan pontokon is éreztem ezt az érzést, ahol még edzés vagy futás közben sem. Jól esett a fárasztó napom után és egy kicsit fel is dobott. Látszódott és érződött, hogy a bőrömnek is jól esett, mert kipirult a lábam és a hasam. Elmondták, hogy ez amiatt van, mert serkenti a vér- és nyirokkeringést.

Át sem kellett öltözni, csak a cipőmből kibújni. A 20 perces program végére rájöttem, hogy ez az, amire nekem szükségem van! Elhatároztam, hogy rendszeres látogatója leszek a Flabélos-nak, remélem, figyelemmel kíséritek majd a heti beszámolóimat és eredményeimet!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása