Smink & Makeup

Lézeres szőrtelenítés: tapasztalatok 3 alkalom után

2014. augusztus 25. spacegirl

Korábban már részletesen beszámoltam róla, hogy hogyan működik a lézeres szőrtelenítés, illetve hogyan zajlik egy kezelés. Röviden összefoglalva: a lézeres szőrtelenítés lényege, hogy végleg megszabadít a nem kívánatos szőröktől, szinte bárhol legyenek is a testünkön. A kezelés úgy működik, hogy a lézer energiáját a pigmentált szőrszál a szőrtüszőbe vezeti, így az ott nyelődik el és elpusztítja azt. Az elpusztított szőrtüszőből már nem nő sötét, pigmentált szőr, helyükre csak pihék nőhetnek, így a kezelés hatása végleges.

Mivel a szőr növekedésének három fázisa van - növekedési, átmeneti és nyugvó - és a lézeres szőrtelenítés csak az aktív, növekedési fázisban lévő szőrtüszőket pusztítja el, nem elég egyetlen egy kezelés, hanem többre van szükség. A végleges eredményhez kb. 8 alkalomra van szükség, és természetesen nem szabad epilátorral vagy gyantával szőrteleníteni a kezelések között!

Én eddig 3 lábszár kezelésen voltam az Aestheticánál, és ahogyan korábban írtam, ilyenkor már láthatóak az eredmények. Mivel én nem szoktam napozni, szerencsére nyáron is tudtam folyatatni. A kezelés mindössze kb. 20 percet vesz igénybe, és nem kell előtte várni, nagyon gyorsan és flottul megy az egész.

Az a tapasztalatom, hogy a lézerezés után 2-4 héttel az elhalt szőrszálak elkezdenek kihullani. Nekem így 3 kezelés után már látványosan megritkultak a szőrszálak, így jelen pillanatban heti egy borotválás bőven elég. Már most sokkal kényelmesebb az életem ebből a szempontból, arról nem is beszélve, hogy gyakorlatilag teljesen megszabadultam a szőrtelenítés egyéb módjaihoz kapcsolódó bőrproblémáktól is, amilyen pl. a bőrpír, szőrtüszőgyulladás és szőrbenövés.

Bár eleinte voltak kétségeim, nagyon örülök, hogy belevágtam, és az eddigi eredményekkel maximálisan elégedett vagyok! Persze véglegeset csak akkor tudok majd mondani, ha lement a teljes kezelés, de az azért még odébb van :)

A kezeléseken térítésmentesen vettem részt, de ez a véleményemet nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása