Smink & Makeup

Aden Folyékony Ajak Tinta 02 Raspberry - Teszt, swatch

2015. december 12. Katushka

Előre leszögezem, ez az első Aden termék amit életemben eddig használtam, ciki vagy nem. Sok mindent nem tudtam a márkáról, de sok helyen láttam már, hogy van Aden lány verseny, bármi is legyen az. Az tuti, hogy én nem vagyok az. Viszont ha minden termékük olyan, mint ez, akkor szeretni fogom a márkát. Korábban már próbáltam egy ajak tintát a MeMeMe-től, de annak a színe nem alkotott nálam maradandót. Ami igaz, igaz, ezzel a termékkel sem vagyok 100%-ig megelégedve, de a pozitív benyomásai elhalványítják a nemtetszésemet.

5999522672671_aden_ajak_tinta_02.jpg

Szóval amit érdemes tudni az ajaktintákról az az, hogy folyékony állagúak általában, felvitel után megszáradnak. Nem lesz feltétlen matt a hatásuk, természetes fénye lesz a szájnak, mintha nem lenne rajta semmi, de mégis színezett. Erről az Aden termékről azt írják, hogy egy tartós ajak tinta, amely nem ragad. Több rétegben is felvihető a kívánt hatás elérése érdekében. Intenzív és erősen pigmentált színek mangó, málna és cseresznye árnyalatban. Lássuk mi az igaz!

Kiszerelése

Egyszerű szájfénynek tűnik. Teljesen áttetsző, élénkpiros színe van üvegen keresztül. Amikor először megláttam nem fűztem hozzá sok reményt, azt hittem valami kis gagyi szájfény lesz, mivel tök átlátszó. Az aplikátora is teljesen átlagos. Amikor kihúzzuk a tokból akkor szinte alig van festékanyag a szivacson. Első blikkre tényleg nem vártam sokat tőle. Az aplikátorral precízen lehet haladni és mivel nem vesz fel sok festéket, így nem kell "szájfényben tocsogástól" tartani.

Pigmentáltság, tartósság

Noss ez az ami durva! Eszméletlen, hogy mit tud ez a kis átlátszó tinta. Már amikor a számhoz érintettem brutál színe volt. Bőven elég egy rétegben felvinni, mert eszméletlen pigmentált, de mégsem tömény. Vagyis erősen megszínezi az ajkat, nincs fedése. Ez a képeket szerintem jól is látszik. Ami szerintem becsapós, hogy az üvegen keresztül full vérpiros színe van, holott felvitelkor erősen fuchsia hatása van. Az elnevezése Raspberry, de ez szerintem nem az. Nagyon nagyon tartós. Az evés ivás egyáltalán nem viseli meg. Pár órával a felvitel után is friss volt a hatása és amikor a kisfiamat összepuszilgattam egyáltalán nem hagyott nyomot a pofiján :) Ami viszont említésre méltó negatívum, hogy elvileg nem ragad, de a gyakorlatban nagyon is. Eléggé ragacsos lesz a hatása, ami még majdnem 1 óra múlva is érezhető... Ez okoz némi kellemetlenséget, de 1-2 óra után ez lekopik és már ez sem lesz probléma. Csak akkor nem értem miért írják oda, hogy nem ragad... Mindegy. A tinta eltávolítás izgalmas, mert azért hagy némi nyomot maga után letörlés után is. Épp ezért vigyázni kell felvitelkor, hogy precízek legyünk, mert különben javítgathatjuk a hibákat.

Az ára szerintem röhej. 8 milis a kiszerelése, de mivel nagyon kevés kell belőle ,ezért szerintem sokáig hű társunk lehet. Ár-érték arányban szerintem maximálisan megéri! Én még többet is hajlandó lennék fizetni érte. 

dsc_0315.jpg

dsc_0317.jpg

dsc_0318.jpg

dsc_0388.jpg

dsc_0357.jpg

dsc_0358.jpg

A termék ára: 890 forint

  • Termék: 9/10
  • Pigmentáltság: 10/10
  • Textúra: 7/10
  • Tartósság: 10/10
  • Felvitel: 9/10
  • Ár/érték arány: 10/10

dsc_0391.jpg
A terméket az Aden Cosmetics-től kaptam tesztelésre, de ez a véleményemet nem befolyásolta!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása