Smink & Makeup

Fogyási napló (3.)

2011. október 08. spacegirl

A fogyásnak van egy olyan hátulütője, hogy az embert elkapja a gépszíj és a "tökéletességre" törekszik. Legalábbis olyan szinten, amit magából ki lehet hozni. Nekem például ott vannak a párnácskák azokon a helyeken, amiket nem nagyon dolgoztatok vagy egyébként is macerásan fogyaszthatók. A mumusom a hátsó úszógumi, tudjátok, ami olyan gyönyörűen ki tud buggyanni egy szűkebb nadrágból. Na ez az a terület, ahonnan baromi nehéz a zsírt eltüntetni. Mostanában erősen elkezdett foglalkoztatni a gondolat, hogy rá kellene egy kicsit segíteni.

Egy szerencsés véletlen folytán kapcsolatba kerültem a Royal Clinics-szel, akik felajánlották, hogy kipróbálhatom a legújabb, zsírfagyasztó kezelésüket. Arra gondoltam, hogy ez remek alkalom arra, hogy betámadjam a fenti képen jelzett párnácskákat. Ennek a tapasztalatairól pedig részletesen beszámolok majd és bízom benne, hogy nektek is hasznos lesz.

A helyről annyit, hogy a belvárosban, az Alkotmány utcában található egy régi nagypolgári házban, ami sokkal barátságosabb benyomást kelt, mint mondjuk egy kórház. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem mindig elkap az ideg, amikor besétálok egy kórház kapuján. Na ezt most egyáltalán nem tapasztaltam. Ezen a héten voltam náluk, hogy felmérjék, alkalmas vagyok-e a zsírfagyasztó kezelésre.

A dolog úgy zajlik, ahogy általában egy klinikán: először egy adatlapot kell kitölteni, amin általános egészségügyi kérdések szerepelnek, illetve hogy milyen kezelést és miért szeretne a páciens. Az adatlap kitöltését követően csináltak egy állapotfelmérést, ami nagyon tanulságos volt a számomra.

Egy nagyobb, mérlegnek látszó gépre kellett ráállni hiányos ruhában, amivel "testösszetétel analízist" végeztek. Ez többek között megmutatja, hogy a testünkben mennyi a víz és az izom, illetve hogy mennyi a zsírmentes tömegünk. A konkrét értékek mellett a normál értékeket is feltünteti. Emellett az izomról és a zsírról részletes adatokat is mond: mennyi izom van a végtagjainkban és a törzsünkben, illetve hogy milyen vastag zsírpárnák találhatók az egyes területeken. (Ez alapján készítettem a fenti képet.) A riportból kiderült, hogy a testtömeg indexem 20,1 (ez az egyetlen, amit én is ki tudok számolni...), a testzsír százalékom 18,1, illetve hogy az izomtömegem a normál szintnél magasabb, és emiatt az átlagnál több kalóriát égetek el. Az alapvető anyagcserém 1.525 kalóriát használ el, a szükséges napi kalóriabevitelem pedig a jelenlegi súlyom megtartásához 2.287. Szóval állítólag egész nyugodtan falhatok. A felmérésből kiderült az is, hogy azzal együtt, hogy a normál tartományban vagyok, bizony van elegendő úszógumim a kezelés elvégzéséhez.

A fogyi napló következő részében megpróbálom értelmesen összefoglalni, hogy miről is szól a LipoCryo nevű fagyasztásos zsírbontás, amit kipróbálok.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása