Smink & Makeup

Teszt - Így emeld ki a szemöldököd: IsaDora Eyebrow Lifter

2013. április 01. Katushka

Pár napja már írtam az IsaDora új Eyebrow kollekciójáról. Akkor nagyjából az egyetlen termék, ami igazán felkeltette az érdeklődésemet, az az Eyebrow Lifter volt, vagyis a szemöldök kiemelő. Sokszor érte már kritika a szemöldökömet... amit nem mindig értek, de igyekszem elkerülni, hogy ilyen kritikákat kapjak a jövőben, úgyhogy szinte biztos, hogy minden sminkemnél fogom ezt a ceruzát használni, mivel nagyon megszerettem és nagyon elégedett vagyok vele.

Isadora_Eyebrow_Lifter_Szemöldök_Kiemelő.JPG

Nagyon szokott tetszeni, amikor szinte művien tökéletesen el van készítve egy szemöldök, de nem gondolnám, hogy ez egy nappali smink elengedhetetlen része. Sokkal inkább egy buliba vagy fotózásra, - ott elengedhetetlen  - ilyenkor van is idő pepecselni vele. Egyik délután nekem is volt időm pepecselni vele, úgyhogy neki is láttam a tesztelésnek. Sikerült egy igen visszafogott sminket kreálnom magamnak :) de szerintem igazán jól csak erősebb smink mellett mutat az ilyen "tökéletes" szemöldök.

Isadora_Eyebrow_Lifter_Szemöldök_Kiemelő (6).JPG

Isadora_Eyebrow_Lifter_Szemöldök_Kiemelő (7).jpg

Akkor pár szót a ceruzáról és a használatáról. Nagyon krémes és nagyon könnyen eldolgozható anyagról van szó. Egészen világos (csak ebben az egy színben kapható), de ez nem baj, mert ez az árnyalat minden bőrszínhez passzol, mert hamar alkalmazkodik a bőrhöz.

Isadora_Eyebrow_Lifter_Szemöldök_Kiemelő (3).JPG

(Vakuval)

Isadora_Eyebrow_Lifter_Szemöldök_Kiemelő (2).JPG(Vaku nélkül)

Felvihetjük a festéket akár magával a ceruzával, ecsettel vagy az ujjbegyünkkel, de szerintem a legegyszerűbb ha a ceruzát direktben használjuk. Nem kell belőle sokat használni, csak egészen vékonyan lekövetjük a szemöldök vonalát (amit már előre megformáztunk és megrajzoltunk) alul-fölül és ütögető mozdulatokkal eldolgozzuk azt. Nagyon szép és egészen természetes eredményt lehet elérni vele. A ceruza használható a szemhéj belső részén is, én is így tettem, így optikailag nagyítjuk a szemeket.

Az IsaDora hivatalos oldalán találtam egy nagyon jó kis képet, ami lépésről lépésre bemutatja a ceruza használatát.

eyebrowlifter_johannadjerf.jpg

Nálam ez a termék abszolút betalált! Egyáltalán nem vészes az ára, 2 790 forint és elég sokáig elég, úgyhogy szerintem nagyon megéri.

A termékeket a Douglas-tól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása