Smink & Makeup

Napi smink - Klasszikus smoke és a Russian Red

2013. február 24. Katushka

Sokan kértétek, hogy erről a party sminkemről, amit a Facebook oldalunkra is feltettem, készítek egy leírást. Azt kell róla tudni, hogy a két nagy kedvenc termékem áll a középpontban, az elf Color Smoke krémes szemhéjfestéke és az örök klasszikus, a MAC Russian Red piros rúzsa. Nagyon szeretem ezt a kombinációt, mert lehet, elsőre soknak hangzik, hogy sötétszürke füstös szem + vörös rúzs, de szeretném bebizonyítani, hogy ezt is el lehet úgy készíteni, hogy ne legyen sok, közönséges, sokkal inkább elegáns és hordható.

482475_422409447836627_910441326_n_2.jpgÉs akkor jöjjön a step-by-step!

Arc:

  • Tisztítás után (mert ugyebár ezt sosem felejtjük el) felvittem egy keveset az elf sminkbázisomból. Ezt elsősorban a T zónában oszlattam el és az államon. A lényeg az volt, hogy a pórusaim méretét optikailag csökkentse.
  • Ezután az állandó alapozómat használtam, a MAC Studio Fix Fluid NW20-as folyékony alapozót. Ezt egy 11608-as kabuki alapozó ecsettel vittem fel és oszlattam el az arcomon és az áll/nyak vonalánál. 
  • Árnyékolásra az Artdeco bronzosító púderét (2-es árnyalat) használtam. Ehhez egy Sigma F35-ös ecsetet használtam. Ezt a járomcsontom alá és az állam vonalába vittem fel, illetve a halántékomra.
  • Pirosítónak szintén egy (legalábbis nálam) klasszikusnak számító MAC Mocha pirosítót használtam, ennek felvitelére pedig egy ferde pirosító ecsetet.
  • Az smink fixálására a Kryolan Transparent púderét használtam TL11-es színben, amely szerintem a világ legjobb púdere.

MAC russian red2.jpgSzem:

  • Bázisnak az Avon új szemhéjbázisát használtam. Ezt az egész szemhéjamon eloszlattam és az alsó szempillasor vonalában is.
  • A szemhéjam mozgó részére a már korábban említett elf Color Smoke krémes szemhéjfestéket vittem fel. Azért hogy ilyen szépen, árnyaltan lehessen eloszlatni a festéket, én egy pufi satírozó ecsetet használtam, ebben az esetben a Coastal Scents 250-es ecsetet (szintén nagy kedvencem). Ezzel nagyon szépen lehet építeni a színt, legyen szó akár por állagú, akár krémes szemhéjfestékről.
  • A szemöldökcsontom alá egy egészen világos, szinte fehér szemhéjfestéket használtam: a Sleek Au Naturel palettájából a Nougat árnyalatot. Ehhez is egy pufi ecsetet használtam. Ugyanezt a színt használtam a belső szemzugban is.
  • A felső és alsó szempillám vonalát vékonyan kihúztam a MAC Fluid Line Black Track zselés tussal. Ezt, ha elég gyorsan dolgozunk nagyon szépen el lehet satírozni. Ennek felviteléhez a célszerszám egy egészen vékony tusecset volt, a Coastal Scents N15-ös ecsete. Akinek picit gyakorlatlanabb a keze tusügyileg, annak inkább egy lapos, ferde ecsetet javasolnék, például egy Coastal Scents S18-as ecsetet, vagy bármilyen ehhez hasonlót, az a lényeg, hogy lehessen vele vékony vonalat húzni. Az alsó szempillasornál a satírozást egy Sigma E 30-as ceruzaecsettel csináltam.
  • A szempilláimat a Chanel Inimitable Noir Black szempillaspirállal festettem ki, több rétegben, hogy látványos legyen az eredménye.
  • A szemöldökömet picit megfazoníroztam az elf szemöldök szettjével. Ehhez a palettában található ecsetet használtam.

MAC russian red3.jpgSzáj:

  • A számat egy Peggy Sage Rubis piros szájkontúrceruzával húztam ki.
  • Rúzsnak pedig az örök klasszikus MAC Russian Red darabot használtam. Érdemes tudni erről a rúzsról, hogy szerintem ez a világ egyik legtökéletesebb vörös színe és nagyon nagyon tartós. Este felkentem 8 óra körül és az egész buli alatt össz-vissz egyszer rúzsoztam újra, de mások azt mondták, hogy szerintünk semmit sem kopott a színe (csak én vagyok kényszeres :)

MAC russian red4.jpgHa lenne kérdésetek a sminkkel kapcsolatban vagy a termékekről, írjatok nyugodtan!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása